Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Απάντηση στο φιλικό blog Illinden.


Φίλε μου ,
Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά θα καταλάβεις γιατί.

 Όλοι όσοι παρακολοθούν τις αναρτήσεις μου καταλαβαίνουν ότι σκοπός είναι η συμφιλίωση.

 Είμαστε όλοι Μακεδόνες. 

Δεν σε γνωρίζω και δεν έχω λόγο να ψάξω την πραγματική σου ταυτότητα. Δεν με ενδιαφέρει.

Εγώ έκανα συνειδητά μια μερική ταυτοποίηση για να δω πως λειτουργεί το δίκτυό σας και αν μπορεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  κάποιος να με βρει.

Είμαι από τα λίγα blog που αναδημοσιεύουν και ΑΝΑΡΤΟΥΝ αντίθετες με την δική μου αντιλήψεις. 

Για παράδειγμα δες στις αναρτήσεις μου αυτές του κ. Λιθοξόου που εκτιμώ το έργο του, ανεξάρτητα αν συμφωνώ μαζί του.

Φίλε μου,
ασχολούμαι πολλά χρόνια με τα κοινά της Δράμας.

Όλο το Σαββατοκύριακο μετά το απειλητική δημοσίευση στο blog σου και το γραπτό μήνυμα που πήρα από σένα, συμβουλεύτηκα πρώην βουλευτές και υποψήφιους  και νυν βουλευτές, καθώς επίσης τον Νομάρχη Δράμας και τον Επίσκοπο Σεβασμιότατο κ.κ. Παύλο για την απειλή σου.

Στην συνέχεια απευθύνθηκα Προέδρους Πολιτιστικών Συλλόγων  της  Δράμας για την περίπτωση σου.

Φίλε μου ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να σε προκαλέσω να γίνει (δημόσια) καταγγελία ή από μέρους ή από αυτούς που θίγονται από το blog μου.

Ειδικά αυτοί οι φορείς που προέρχονται από την ΣΦΑΓΗ (Συνωστισμό)  στο ΤΣΙΑΜΠΑΣΙΝ, 

Φίλε μου. 

Περιττό να σε πω ότι και ο κ. Νομάρχης που είναι γνωστός μου ο κκ Μητροπολίτης προέρχονται από τον Πόντο.

Μάλιστα ο ένας εκ των τριών βουλευτών της Δράμας που έχω μακροχρόνιες φιλικές σχέσεις μου ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ότι αν γίνει επίσημη καταγγελία σε βάρος μου θα έρθει το θέμα στην ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Γνωρίζω τη τακτική μερικών να δημοσιοποιούν ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ  δήθεν επιθέσεις για προβολή των θέσεών τους. Ενδεικτικά :


Επομένως Φίλε ΠΡΟΧΩΡΑ…

Ένα τελευταίο.
Τον τίτλο 'Νέος Μακεδονομάχος΄ τον δικαιούμαι γιατί είμαι απόγονος "πιστοποιημένων" Μακεδομάχων με Μετάλλια και Διπλώματα από το ελληνικό κράτος.

Θα βοηθούσε πολύ το σκοπό κάποιων για προβολή των θέσεων τους και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Θα σε παρακαλούσα να δημοσιεύσεις σαν σχόλιο και στην Ανάρτηση στο blog σου που μου επιτίθεσαι ΑΔΙΚΑ.

1 σχόλιο:

DopioiMakedones είπε...

Φίλε Yuana Takabara
Εμείς οι Ντόπιοι Μακεδόνες είμαστε και θα είμαστε κοντά σου...σε ότι χρειαστείς.
Προφανώς ενοχλείς πάρα πολύ γιατί μιλάς με στοιχεία που δεν συμφέρουν, με στοιχεία που τα θέλουν θαμμένα και χαμένα ώστε ο κόσμος να μαθαίνει τα δικά τους.
Από την στιγμή που δεν έχουν να μας παρουσιάσουν κάτι ασχολούνται με όσους τους χαλάνε τα σχέδια.

Κρίμα γιατί ο διχασμός στους Μακεδόνες θα φέρει δεινά για τον τόπο μας.